08:53 OCH SNART FINNS DET INGA TÅRAR KVAR

Tandläkarbesöket tog 12 minuter och jag hade inga hål. Innan jag gick sa min tandläkare (inte Bassam Mirre) att "det var längesen jag såg några så fina tänder!". Bra. Fint. Perfekt. Nu är det väl bara en tandblekning som fattas.

Skolan tilltalar mig verkligen inte idag, det känns som ett stort svart hål som man dras in i för någon timme, och sen går man därifrån och har inte gjort ett dugg. Imorgon tror jag att jag ska vara hemma och sova, min förkylning har bara blivit värre och värre (det rosslar i halsen när jag hostar) och halsen och näsan är fylld med slem. VAD SKA JAG GÖRA? På Fredag måste jag verkligen vara frisk. På någon sida stod det att man ska sova 10-12 timmar, äta vitlök och dricka honungste.

kom ihåg: köp halstabletter.

nu: cykla till skolan (med jacka!!!!) om tio minuter. får se hur det blir med träningen idag.
JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG


Kommentarer
Postat av: Erica

haha samma här vad gäller tänderna. Fina och bra men.... en tandblekning hade jag gärna gjort. :P Vill inte verka nojjig men jag hade gärna blekt dem lite i alla fall.man vill ju inte ha sådär onaturligt vita tänder men efter 19 år har man ju ändå använt dem en del och det hade varit kul att..... börja om lite. Skulle vlja nollställa hela kroppen faktiskt. Rensa bort allt som inte behövs och sedan börja om.

2009-08-31 @ 09:35:34
URL: http://enettaiparis.blogg.se/
Postat av: Linnéa Westermark

inga hål, heja heja! :DD

2009-08-31 @ 18:35:37
URL: http://trashscissors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0