le moribond.

jag kommer inte få se beirut på way out west. det gör ganska ont i hjärtat faktiskt, för jag åkte till way out west för arctic monkeys och beirut's skull. men, jag ska iallafall se arctic monkeys. minsann. om man betalar 820 kronor för ETT band, då borde man vara ganska dum i huvudet.

ikväll har jag bakat en sockerkaka och lyssnat på the concretes och beirut. en ganska fin kväll med andra ord, och jag har nästan packat klart också. det är ett stort plus. tre skivor blev brända också, och bristen på någonting att göra gjorde så att jag skrev ner alla låtar och artister på ett papper, så nu vet vi iallafall vad det är för låt som spelas. alltid något. jag hoppas att monika har en stereo bara. (monika=lägenhetsägaren)

imorgon ska jag träna, raka benen, måla naglarna, göra en inpackning, åka och handla mat med linnéa och sova TIDIGT. så det så.

nu ska jag sova. bonne nuit.

ps. blev sjukt sugen på att skriva ner alla franskaverb i alla dess former nu. någonting att sysselsätta mig med imorgon. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0