way out west 09.

för andra året i rad besökte jag way out west. jag vet inte riktigt hur jag ska kunna beskriva allt bra som hände, jag tror inte riktigt att det går. men ja, det var finfint väder, fint sällskap och jag fick se både beirut och arctic monkeys. a.m var förresten bland det bästa jag sett någonsin. när de kom ut på scenen skakade jag av gråt och det var svårt att få luft.
l-y-c-k-a.
nu har jag sett alla mina favoriter (broder daniel, håkan hellström, mando diao, arctic monkeys, babyshambles, pete doherty, carl barat och beirut) och jag är så otroligt glad över det, eller förresten, jag har ett kvar. the libertines. visserligen har jag sett både pete och carl men att se dem tillsammans vore ju..underbart.

festivalsommaren 09 är över. jag har avverkat 4 festivaler; siesta, peace & love, emmaboda och way out west. det är inte fy skam.
1. peace & love.
2. way out west.
3. emmaboda.
4. siestafestivalen.

ungefär så.

bilder kommer. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0