14:22 stressig dag.

Idag är det verkligen en stressig dag. Började iallafall dagen med en god smoothie gjord av hallon och banan, tittade i H&Mkatalogen och pratade med Mathias. Var ute och gick en promend med mamma i ungefär tolv minusgrader också. Det var kallt va. Nu ska jag fika och sen ska jag sätta mig med mitt geografiarbete. Vid fem ska jag träna.

Kvällen kommer inte bli särskilt rolig eftersom jag måste städa inför imorgon. Vi ska ju vara hos mig och laga mat och allt det där, det blir nog kul!

adios amigos

Kommentarer
Postat av: Tony

En fågel har viskat i mitt öra att det är party hos dig ikväll?? Jag och 12 andra kommer gärna, vi bjuder på sprit ;-)

2009-12-31 @ 10:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0