16:47

Idag började jag dagen med att prata med min bebis (vet att du hatar det mathias!!!). Finare start kan man nog inte få va. Om ungefär nio dagar är han hos mig, det känns ganska fint<3. Vid tolv åkte jag till stan med Linnéa och Melina och försökte hitta mängder av kläder på Monki och H&M, men jag hittade ingenting. Eller jo, jag hittade två halvfina par tights. Och en röd, superfin bandare till camp Jani. Om en timme sisådär ska jag åka till Felicia och laga mat och titta in hennes nya lägenhet. Jag vill också flytta hemifrån!!!

Just nu försöker jag ladda upp lite bilder från mammas iphone, helt okej kvalité för att vara en mobilkamera, och lyssnar på Hästpojkens nya skiva. Förhoppningarna för att de ska komma till någon festival jag ska på i sommar är skyhöga. Jag håller allt vad jag har.





H&M 149 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0