20:55 nu: oskyldigt dömd

Jaha. Då var denna onsdag nästan avklarad. I skolan har vi en jättebra franskalärare och vi tittar på en film som är sjukt snygg. För ja, jag kan faktiskt inte komma på ett bättre ord att beskriva filmen med, än just snygg. Och svartvit. På engelskan såg vi klart Oliver Twist och den var jättebra hihihihi.

Efter skolan gick jag på stan med Frida. Köpte alla julklappar förutom två stycken och kom även hem med en foundation och en mascara till mig. Frida köpte en partykjol:P:P:P. Ne men en pajlettkjol va. Grym_tjej. Nu ska vi ha myz och titta på Oskyldigt dömd. EFTER DET SKA JAG BÖRJA PACKA FÖR DET HAR JAG INTE GJORT ÄN!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0