det här är det värsta jag har skrivit i min blogg.

DIN FLICK/POJKVÄN!

Om honom/henne:
Vad heter han/hon?
Mathias
Hela namnet då?
Mikael Persbrandt
Var bor han/hon?
Boden
Hur gammal?
20
Är han/hon frisk?
oui
Har han/hon humor?
haha ja.
Är det lätt att skratta med han/hon?
ja
Kan du prata med honom/henne om allt?
ja
Är hans föräldrar skilda?
nehepp, lena och göran bor allt tillsammans!!!

Har han/hon syskon?
ja, två storasystrar
Vet du om han/hon har varit i kontakt med polisen?
hahah nehedu matte e skötsam till 100
Har han/hon haft någon speciell behandling?
nepp
Är han/hon fin?
haha vaddå fin? ball
Har han/hon slått dig någon gång?
haha nej.
Om er:

Hur länge har ni varit tillsammans?
tre månader och någon dag.

Hur träffades ni?

Hahah, antar att några undrar men såhär var det ungefär;
Grannar på Peace & love, se så det kan gå!!!

När insåg du att du hade känslor för han/hon?
hmmm i göteborg tror jag, way out west.

Träffas ni ofta?
nej men om en vecka ungefär.
Har ni ätit middag tillsammans?
ja, lax två gånger bland annat.
Har ni kollat på film tillsammans?
haha jaaaaa.
Har ni varit med om något läskigt?
Vi somnade innan vi skulle åka till slottsskogen så vi höll på att missa Arctic Monkeys. Där var min puls extrem hög och paniken var på plats.

Har du gett han/hon något fint någon gång?
haha nej jag suger på sånt tyvärr. tänk om vi levde i en omaterialistisk värld, vad mycket enklare allt hade varit.
Har han/hon gett dig något fint någon gång?
ja, en bok, my prodigal son, och en tygkasse. !!!!!
Är han/hon bra på att trösta dig när du är ledsen?
ja
Har ni träffats varandras föräldrar?
han har träffat mina, men jag ska träffa de nästa vecka. NERVÖS?JAAAAAA
Har ni träffats varandras mor och far föräldrar?
nej
Har era föräldrar träffats?
nej
Bor ni ihop?
haha nej, 120 mil emellan sa jag ju!
Mår ni bra tillsammans?
ja
Har ni haft sex?
nej vi är oskulder båda två..
Sover ni i samma säng när ni sover hos varandra?
nej han sover på en madrass bredvid min säng. men ja det klart att han gör.
Tycker din föräldrar om din flick/pojkvän?
ja de tycker han är en svärmorsdröm!!! eller något sånt.
Ska ni skaffa barn?
hahah nej.


Kommentarer
Postat av: LinaJosefinBerg

Kan du inte lägga upp en bild på honom? :D Blir nyfiken!

2009-12-07 @ 17:48:12
URL: http://linajosefinberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0