en långhelg i boden.


I torsdags åkte jag till min pojkvän. På flygplatsen såg jag Filip och Fredrik, de gick före mig igenom säkerthetskontrollen. Jag flög själv för första gången och handsvetten var framme när planet startade, men jag klarade det minsann! Sen åkte vi hem och såg finalen av Mammas pojkar, det resulterade i ren besvikelse när inte Jane blev vald. Tur att Bobby och Julia gjort slut iallafall!!!

Mathias hade två hundar hehe. JAG VAR FAKTISKT INTE RÄDD. På fredagen åkte vi in till Luleå (mycket finare och mysigare än vad jag trodde) och åt på någon thai/kinaresturang och såg Luftslottet som sprängdes. Den var väldigt bra, men lite väl lång vaaaaa. 2,5 timme.. Sen åkte vi hem.


(HEMSK BILD MED FET BLIXT MEN OCH????)
På lördagen gick vi ut med hundarna, myste och lagade mat. Mathias visade hur man dansade när man var på disco (haha) och vi lyssnade på Phoenix.

(hemsk bild igen men daaahhhh.)
På söndagen körde jag bil för första gången. Det gick sådär, jag glömde att man skulle hålla i ratten. Efter det gick det bra och jag körde runt en kyrkogård. Det ni! Sen åkte jag hem och det var jobbigt och sådär. Jag har nog världens bästa pojkvän. Pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0