hemma från en fin, vit jul i småland.

Jaha. Nu är jag hemma igen ifrån mitt lilla äventyr i smålands skogar. Jag hann träffa hela släkten minsann, det brukar jag inte göra. Kameran glömde jag bort efter ungeför 1,5 dag, men jag lägger upp det jag har iallafall.

Hemma hos mormor och morfar var det väldigt mycket snö. Jag och Frida ängnade en timme åt att hjälpa mormor att skotta.

Vi spelade Fia med knuff, det gör vi alltid hos mormor eftersom hon tycker det är så kul.
När jag insåg att jag skulle förlora så tyckte jag att jag behövde liva upp stämningen lite. Det gick alldeles utmärkt att spela med en Polly!

Vi gick in till stan på dagen och Frida har blivit en riktig tuffing!!!

Det blev torsdag och det är lika med julafton. Jag struntade i att platta håret och kom på att mina lockar kan vara ganska fina ibland.

Min lillasyster var glad och har världens finaste hår. Om ni ville veta. Hur som helst, vi var hos mina kusiner Emma och Adam och såg på Kalle Anka, åt julbord och allt det där man gör på julafton. Efter det åkte vi hem till farmor och farfar och sov.

Efter det glömde jag bort kameran som sagt. Jag hade en mycket fin jul iallafall, och fick finfina paketer, bland annat; en Arvikabiljett, presentkort, lösögonfransar och en finfin tröja från American Apparel. Den allra finaste fick jag av min pojkvän, den har jag runt halsen.

Ett M!

Hoppas att ni har haft en lika mysig jul som jag har haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0