i couldn't win but i could lose and so the time had come and i knew i'd have to choose, but that kiss, i take to the end until the next time i get to see you again.

Nu börjar det dra ihop sig i magen och nervositeten höjs några snäpp. Jag-ska-flyga-själv. Om två dagar. Ikväll, imorgon och lite på tåget måste jag plugga inför engelskaprovet och samhällsprovet. Jag har inte packat och har panik då min ena julklapp till mathias inte har kommit än. Och jag har inte duschat efter träningen än. Och jag måste börja läsa Luftslottet som sprängdes eftersom jag ska se den på fredag.

Nu bjuder jag på ett smakprov av vad som komma skall imorgon:
- gå på stan och leta julklappar med Frida.
- fixa om mina fula naglar.
- PACKA!!!!!
- bestämma vad jag ska åka i (haha men det är ju faktiskt viktigt!!!)
- slå in julklappar.
- PLUGGA
- se
oskyldigt dömd
- försöka få in ny musik på ipoden.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0