jullov?

En ganska så bra fredag trots att den var jättestressig till en början. Pappa släppte av mig vid LASSkansli (simklubben som jag är tränare i) så jag skulle lämna in mina lönerapporter. Jag började skolan klockan nio och det är tre kilometer till skolan från simhallen. Jag skickade zmz till Felicia om att jag inte skulle hinna, och började gå in i simhallen för att träna. Sen tänkte jag; äh jag ska visst hinna! 08:38 började jag gå från simhallen och jag har ALDRIG gått tre kilometer så snabbt förut. Var helt röd i ansiktet sen säkert hehe, men who cares?!?!?!? Ayah, efter skolan gick jag tillbaka till simhallen och simmade. Det var alldeles för många veckor sen jag simmade. Hur som helst så gick det väldigt bra, och jag är nöjd. Efter det GICK jag hem och handlade på vägen. Det är cirka fyra-fem kilometer hem. En bra fredag med andra ord!

Lagade god mat och pratade med Mr.X i någon timme. Myz. Jobbigt att den man tycker om väldigt mycket ska bo så långt bort. Nu ikväll har jag sett en film med min syster.

Imorgon ska jag nog göra gymmet osäkert ;););). Kul liv jag har va???

Och sen är det ju det där med jullov. Jag har absolut ingenting planerat alls, förutom nyår. Mitt hopp ligger i att Felicia förhoppningsvis behöver min hjälp/mitt sällskap när hon håller på att flytta. Annars får jag bli en flitig besökare på gymmet.

Jag har blivit så tråkig när det gäller inläggen nu, nästan aldrig några bilder eller någonting. Vi får se till att ändra på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0