la noyée

Stress, stress, stress.
På engelskan tittade vi på Oliver Twist, blev påminda om att vi har ett fett engelskaprov sista veckan på måndagen. Och tydligen har vi ett franskaprov på fredag som jag har panik inför eftersom jag inte hinner göra det nästa vecka då jag åker till min pojkvän. Så, det blir att bita i det sura äpplet och ta tag i alla hundra verben. JAG-ORKAR-INTE. Har ingen ork kvar, den försvann i samband med temat. Har ett äckligt samhällsprov med.

Tränade iallafall efter skolan och jag märker att det ger resultat eftersom jag orkar tyngre vikter och med mer motstånd. Efter det hade jag en snäll pappa som kom och hämtade mig i kylan så jag slapp cykla hem.

Nu sitter jag här och är helt förälskad i Yann Tiersen (La noyée <3) och pluggar verb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0