rastlös.

Vad gör man när man inte pluggar?
Jag har ingen aning alls, faktiskt. Det känns faktiskt ganska hemskt. Tills klockan sju ska jag ha lagat mat men det är ju några timmar kvar allt. Funderar på att spela lite sims.

Idag var det en helt okej dag i skole. Först franska, sen en utvärdering av mattekursen och efter det fick vi vårat temaarbete. Jag är inte särskilt nöjd alls, faktiskt. Jag kan ta ett g på provet och sen fick jag VG+ på min muntliga del och VG på grupparbetet (!), men loggboken fick jag bara VG- på vilket är dåligt eftersom jag la ner så sjukt mycket tid på det och jag tyckte det var bra. Ayah.

Efter skolan pratade jag med Matteboi. Jobbigt att han bor ungefär tusen mil härifrån. Babe ;););).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0