säg mig vad vi väntar på.

Nu känns det bara som att man måste bita ihop och orka sista biten. Alla har hela tiden sagt att tvåan ska vara jobbigast och ja, det är den verkligen. Jag kommer inte ens ihåg den helgen då jag inte hade någonting att göra, utan det finns ALLTID någonting att göra. All ork har bara åkt ur mig i och med temat. Jag är trött och simsberoende, kär och utmattad. Imorgon har jag ett franskaprov som jag måste ha minst vg på för att få det i betyg, och jag har glömt mina böcker i skolan och hemma. Ikväll är det Mammas pojkar. Något bra iallafall. GE MIG LITE ORK, SNÄLLA. 
  

Blir så fruktansvärt glad när jag ser den här bilden. Har nog lagt upp den förut, men måste bara säga en sak. Herregud. Det var en av de bästa stunderna i mitt liv. Inte ens regnet störde. Att dansa galet till The Liptones i en cool regnponcho med sin bästa vän på världens bästa festival är underbart. Ska försöka ladda upp en video på oss när vi dansar. Någon dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0