the more you ignore me, the closer i get.


Varför.kan.det.inte.bli.vår.nu?

Kommentarer
Postat av: Erica

Det kan inte bli vår nu för vi måste genomlida helvetesvintern först. Någon kom på att vi inte kan uppskatta ljus och värme om vi inte lever i konstant mörker och kyla under ett halvår först. Jag tror inte att det är så men tydligen har jag mindre makt vad gäller vädret så den som uppfann vintern verkar inte bry sig så mycket.



Vad grymt kul med en lägenhet i Montmartre! Uteställen är jag hemskt dålig på. Second hand likaså tyvärr. Men jag ska ändå göra mitt bästa. Göra en liten guide sådär. Tack för tipset!

2009-12-18 @ 11:40:45
URL: http://enettaiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0