18.56

regn. jag älskar regn. att vakna av att regnet slår mot fönstret. att sitta inne och titta på film. att inte känna någon press på att vara ute. att känna att det är okej att vara själv och isolera sig. mer regn tack. dagen har spenderats på stan för lite gratisshopping med min syster. samma storlek, samma smak. en skjorta, två tights och tre linnen inhandlades vilket man inte tackar nej till.

just det. jag orkar inte färga min utväxt hela tiden så nu ska jag gå tillbaka till min naturliga hårfärg. det trodde ni inte om mig va? en sorglig sak är att sockervaddshåret som jag känner mig så hemma i åker bort. inga mer band. inget mer sockervadd. :((( men det kanske är dags att lägga allt det där bakom sig. vi får se. kul att ni får läsa om mina hårproblem, känns verkligen som om ni är intresserade av det............................................................

det blir något åt det här hållet.


ps. mirre är hemma. det gillar vi. iallafall JAG. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0