22.54

Dagen har spenderats med Mirran (som har börjat piggna till efter sin dunderförkylning!!!!!!!!) ute vid Ikano. Det är ganska sjukt hur vårat humör och hur vi beter oss emot varandra ändras om det händer något bra eller dåligt. I och med att vi känt varandra hur länge som helst så är det ingen som direkt skäms inför varandra och man kan prata om vad som helst vilket är awsome. Hur som helst; Lisa och Mirre trallar runt på en cykelväg och sjunger och pratar och peppar Emmaboda, vi är påväg till Rusta. Väl inne i affären ser vi att TÄLTEN ÄR SLUT!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var som att våran värld gick sönder. Hur ska vi nu bo?!?!?! Det resulterade i att vi blev väldigt sura och arga, vilket inte alls är bra om man är fattig. Två par c00la solglasögon inhandlades som tröst-shopping, visserligen kostade de bara 19 (!!!) kronor styck på Bikbok. En knallrosa filt för 39 kronor fick följa med hem med (Emmaboda). Mirran gick verkligen loss, en lila tunika, en mascara, chips och godis för hennes del. Är det fest så är det. Dagen avslutades med en ren besvikelse. Pizzaslicen på Ikea har gått upp från 5 till 7 kronor. En förlust på 2 kronor plus att de hade snålat med kryddan, enligt Mirran.

Imorgon ska jag storhandla (JAG ÄLSKAR ATT STORHANDLA FÖR DÅ FÅR JAG ALLTID VÄLJA MASSOR MED GODA OCH NYTTIGA SAKER!!!!!!!!!) och sen kommer Ebba som jag inte har träffat på kanske någon månad. Det ska bli kewl och roligt. Sen ska jag ut på en promenix med Josefine, yä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0