it's friday i'm in love.

Fredag. Hade det varit en vanlig skolvecka hade jag förmodligen jublat och varit påväg att hitta på någonting kul, men nu; jaha? Vad är det för särskilt med det? Jag saknar nästan den där känslan i hela kroppen när man har slutat sista lektionen och man vet att det är helg. Antar att jag har hittat en negativ sak med att ha sommarlov; fredagskänslan försvinner. Men fördelarna med sommarlov väger ju helt klart över.

Idag har jag lekt mamma, iallafall har det känts som det. Jag har varit och handlat massor med bra, nyttiga och goda saker och jag följde med Mirran till vårdcentralen. Lille Mirre har öroninflammation. Hann även med att städa nästan hela huset och lyssnat på Lykke li, The Libertines och Dirty Pretty Things. Plus en hemlig sak på g. Det ni!!!

ps. jag har bakat foccacia, gjort potatisklyftor, tsatsiki och sallad också. vuxenpoäng? ds.

Kommentarer
Postat av: Linnéa





s.

ja kom höst

2009-07-12 @ 14:32:30
URL: http://trashscissors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0