J'y suis jamais allé.

Klockan brevid mig visar att klockan är 10 i 12. 11:50. Jag har inte hunnit med någonting förutom att titta på Skruva den som Beckham (varför blir jag alltid så nostalgisk när det regnar och måste se filmer jag sett för längesen?) och accepterat att vi inte har några ägg hemma. Inga ägg - inga pannkakor. Så enkelt är det. Jag ska cykla bort i regnet, läs ösregn, till Ica och köpa fetaost, jordgubbar, ägg och rapsolja. Ingen rapsolja - inga popcorn.

Jag hade planerat att springa en runda, men i ösregn? Nej jag tror jag står över det. Får cykla två mil framför TV:n istället, känns mer som ett lockande alternativ. Mamma bad mig köpa 8 liter jordgbbar (!!!) som vi kunde frysa in, så jag antar att jag får ta mig an att rensa och sockra dem.

bilder kommer senare idag, pussss.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Alltid roligt att höra, tack så mycket för din kommenar :)

2009-07-09 @ 12:13:42
URL: http://trashscissors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0