mot öland.

hej kära blöggen.

nu beger jag mig mot en 9 dagars lång isolering på öland. som sällskap har jag med mig böcker som asylserien, sömnen, ninas resa, flyga drake, simone de beauvoirs hjärta och bdforever. lite av varje. tyvärr läser jag otroligt snabbt vilket är väldigt dåligt då jag måste ta med mig många böcker. nog om bokproblem. jag hoppas på finfint väder. idag fyller min älskade mormor år, plus att mina kusiner är där. (just nu i skrivande stund springer de victorialoppet. jag hade aldrig orkat.) oj nu råkade jag skriva att de springer, och då kommer jag in på att jag, lisa, ska springa varje dag. jag ska få upp min kondition ordentligt nu. mitt mål: att orka springa till slottsruinen och tillbaka (cirka 7 km).

ha det bra nu mina läsare (som igår var 68 stycken hihihihihi pusssss nytt rekord för denna bloggperiod) så hörs vi om 9 dagar. ni får gärna zmza mig.

pusss.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

herregud

ölsand öger ju! :)

du får ha det bäst

okej :9

2009-07-17 @ 13:28:10
URL: http://trashscissors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0