never seen the light of day.


jag fick hem godis på posten, det var inte fy skam.

min syster hade turen med sig och vann ett finfint pris...

jag vinner aldrig någonting, men otur i spel- tur i kärlek?

jag köpte ett par blommiga tights för 100 kronor på Monki.
de är alldeles för fina och lite för blommiga, men jag gillar dem,
speciellt till en fyra storlekar stor t-shirt. myskläder kallas det.

jag var på Öland i tre dagar hos mormor och morfar. det var
soligt. mormor och jag åt jordgubbar, pratade om livet och jag
läste ut mästaren och margarita.

jag tänkte ganska mycket, och har förstått helt klart att
the libertines är bland det bästa jag någonsin hört i musikväg.
time for heroes, cyclops och death on the stairs är mina favoriter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0