Onsdag.

Jag skäms lite över mig själv. För lite mindre än ett år sedan hade jag över 300 läsare, sen slutade jag blogga här då jag gick till min privata blogg i vintras och då försvann alla läsare när jag kom tillbaka. Nu har jag runt 30-50 läsare och hoppas att det beror på mitt halvdåliga engagemang kring bloggen. Jag lovar skärpning och kan garantera att den kommer bli mycket roligare än vad den är nu. Bilder, recensioner osv kommer att komma, promise. Ni får gärna kommentera lite mer så jag känner att jag får ut någonting av mitt bloggande, man vill ju alltid bli en bättre bloggare, hehehehehe.

Idag har jag varit så pass vardaglig och tråkig att jag har börjat prata med mig själv. Inga är hemma förutom Mirre som är sjuk. Hann dock med ett långt telefonsamtal med henne vilket var awsome. Trots att vi pratade rätt länge kan jag inte minnas någonting som vi pratade om förutom att vi pratade om Emmaboda. Ovanligt? Nej, inte särskilt. 21 dagar kvar, det borde jag kunna stå ut. Åker till Göteborg/Kungälv på lördag vilket ska bli ganska trevligt! Vi har några kompisar som bor där som vi ska hälsa på, tydligen har de fått låna en stuga som vi ska vara vid, där har de även sin båt. Tror dock inte att vi ska åka ut med den, men den som lever får se.

Dagen i övrigt har jag tillbringat med mig själv, en bok och The Libertines. Spännande? Nja, men varför inte. Alla dagar kan ju inte vara särskilt innehållsrika. Nu ska jag ut och gå med mamma och sen ska jag ladda hem någon mer film med Persbrandt. Kanske ska jag se om alla Beck?


Kommentarer
Postat av: annie

Tack Lisa! Blev varm i hjärtat av den fina kommentaren!

2009-07-08 @ 20:38:17
URL: http://drommarsstad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0