PETE DOHERTY

..kommer till Sverige i december. det är 20årsgräns =jag kommer inte kunna se honom. det var länge sen jag var såhär ledsen. emmabodapeppen försvann. ska lyssna på albion hela kvällen och gråta mig till sömns. livet suger. :'(

det var den finaste och mysigaste konserten jag någonsin varit på. när pete kom ut på scenen var det som att mitt hjärta slog ojämna slag och luften i mina lungor tog slut. jag kommer ihåg hur jag bara skakade och tänkte; det här är inte sant, det här händer inte.


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Du, om du tar med dig din mamma eller pappa finns det chans att du kanske kommer in endå. För jag kom in på ett ställe med åldersgräns när ett band jag ville se skulle spela, för att jag hade med mig min mamma! Så ring/maila till stället där han spelar och hoppas på det bästa :)

2009-07-29 @ 18:17:06
URL: http://enclose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0