SKY PHENOMENON

..blir rubriken eftersom jag nu har kommit på att jag smått kommer dö på öland. jag kommer sakna linnéa som ett litet as. men den 24 kommer jag hem och då blir det kul att träffa henne igen vaaaaaaaa.

dagen har spenderats med ebba, oc och under ytan. under ytan är den hemskaste filmen jag någonsin sett. nu har vi gäster och istället för att vara social sitter jag och läser en bok och lyssnar på the libertines. jag längtar skapligt mycket till emmaboda och skapligt mycket, nästan mer, tills jag åker till göteborg under way out west. fint som snus eller något sånt. nu fattas bara pengar till inträdet men det fixar sig tror jag. vilka ska dit förresten?

the libertines är världens bästa band JAJAJAJAJAJA.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

hur kan du läsa och lyssna samtidigt? tror jag kan komma till de på lördag btwwwww.

2009-07-21 @ 01:34:18
URL: http://skyphenomenon.blogg.se/
Postat av: Linnéa

saknar dig btwwwww

2009-07-21 @ 01:34:47
URL: http://skyphenomenon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0