stora hjärtan kom i våran väg.

jag har spenderat helgen på västkusten, rörtången närmare bestämt. bilder kommer imogon när jag har lagt in de på datorn. men det var regnigt och lite sol, kallt och otroligt, otroligt fint. när jag blir stor kommer jag (som jag säkert har skrivit flera hundra gånger) ha en lägenhet i göteborg och sen ska jag åka ut i göteborgs skärgård så ofta jag kan.

kvällen spenderades i sällskap med jp's konversationer och lars winnerbäck. det var länge sen, gamla tider, flydda tider. jag har även klistrat ihop ett kollage med bilder på hur mitt hår ska bli efter att jag färgat det. det kommer bli..naturligt. imorgon ska jag klippa gräset och handla in saker till emmaboda med mirran. mirran, mirran, mirran. hon får allt ta och bli frisk. imorgon ska jag hjälpa henne välja ut c-vitaminrik frukt som hon kommer tycka om och juice.

på tisdag ska jag träffa josefine vid 18 och fram till dess ska jag jobba lite hemma och packa. på onsdagen åker jag till öland och blir kvar där i nio hela dagar. min gulliga mormor fyller år den 15 och jag får äntligen träffa mina småkusiner, som inte längre är så små. jag kommer hem den 24, med ett glatt humör, smutsig tvätt och ett stort linnéa-begär.

adios amigos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0