understimulerad.

yo yo yo. här sitter jag och lyssnar på ledin, sjunger med, gungar lite på stolen och skrattar sedan åt mig själv. brist på någonting att göra? svar: ja. jag är understimulerad. nu på morgonen har jag städat badrummen, dammsugit och diskat enorma mängder disk. undrar hur mycket pengar jag är uppe i nu.

då och då får jag sms från min kära bästa vän som jobbar som trädgårdsmästare. hahah.
"Bra av kommunen att placera mig på ett ställe jag aldrig varit på innan. Nu missar jag första dagen för att jag inte hittar. Och dom gav mig inget nummer jag kunde ringa heller."
"Fan vad pinsamt att komma försent första dagen. Men vadå. Det är väl inte mitt fel att jag inte hittade. Det är massa äckel som ska jobba med mig. Vill dö"
"Lisa, jag måste ligga i en buske och ta bort ogräs. Vill dö. Man får inte ha mobil heller :(."
"Känner mig som en man som måste försörja sin fru och sina fem barn."

idag:
måla naglarna, hitta en lägenhet i göteborg, äta mat, platta håret, äta på resturang för att mamma och pappa har bröllopsdagnågonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0