lost in love.

00.38.
imorgon åker många till peace and love. inte jag. på torsdag åker jag, och jag åker tåg från örebro själv.........party. hoppas verkligen att allting ordnar sig nu. hemresan är bokad och klar, det blir buss hem 09:10. usch. men jag åker med hannah hem, alltid roligare att spendera 6 timmar i en buss tillsammans med någon än själv.

nu håller jag på att ladda hem under ytan, en film med mikael persbrandt som en av huvudrollerna. jag tycker verkligen att ni ska se den. det är den filmen som gör att jag är så pass mycket emot droger osv eftersom det verkligen är ett exempel på hur det kan gå. har tagit upp te i en termos (smart?ja!), och nu lyssnar jag på the sounds.

imorgon ska jag köpa aceton och hjälpa mirran att sätta upp planscher. jag är snäll ibland, faktiskt. sen ska jag tvätta och börja packa lite smått. är nervös faktiskt! jp möter mig på torsdag och jag kommer vara en glad_tjej för jag har inte träffat honom på ett halvår. jp jp jp. topp tre.

33 minuter kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0