never seen the light of day.

Har inte alls någon lust att blogga eller lägga upp bilder längre. Jag är alldeles för orolig, okoncentrerad och splittrad. Förlåt. Ibland får man ha svackor, det är faktiskt tillåtet. Laddade hem I taket lyser stjärnorna idag och grät igenom mer än hela filmen trots att jag sett den en gång innan. Fick empatikänslor och om min mamma skulle dö skulle jag inte klara mig. Om min mormor skulle dö skulle jag inte heller klara mig, min mormor vet mer om mig än vad min mamma vet. Hon är som min bästis.<3

just nu:
mando diao
babyshambles
morrissey


ps. har blivit 650 kronor fattigare idag genom att köpa the sims 3. det är så otroligt bra att jag ryser varje gång jag tänker på att jag har det. ds.
ps2. jag behöver träffa jp och lyssna på fernandoz. ds2.
ps3. jag har feber och är jätteförkyld. måste nog gå till skolan ändå imorgon. ds3.

Kommentarer
Postat av: malin

med handen på hjärtat, tycker du att sims är bra? jag blev jättebesviken :(((

2009-06-05 @ 17:08:48
URL: http://malinrossen.blogg.se/
Postat av: malin

och varför betalade du så mycket? köpte collectors edition? mitt kostade bara 400.

2009-06-05 @ 17:09:34
URL: http://malinrossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0