one day left.

solen skiner sådär varmt och skönt på en som den bara ska göra på sommaren. tyvärr kanske lite för mycket. det är lite jobbigt att sitta ute, och det är för jobbigt att sitta inne. vilka problem va.. jag håller på att ladda ner musik till ipoden nu så jag blir lite pepp på tåget. jag åker 06:05 och är skapligt nervös för att åka fel eller somna när vi åker förbi sala. äh, det ordnar sig nog! tänk om jag inte hittar campingen??? åhhh. jaja, allt löser sig väl hoppas jag.

nu försöker jag ladda hem nordpolens album men det tar ju så otroligt lång tid. vet fortfarande inte hur jag ska ha håret. i brist på annat ska jag gå ut och sätta mig och läsa i skuggan. yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0