1 Rum och kök bostadsyta: 10 m2 Lämplig för: 1-2 personer 6. Våning (Ingen hiss)

jag har suttit och drömt mig bort till paris alldeles för många gånger den här helgen. den 16 september 2010. då ska jag dansa på truskel, vakna upp lite smått bakis efter någon timmes sömn i lägenheten på 10 kvadratmeter. jag ska sätta mig på balkongen i en stor tshirt och njuta av paris morgonljud av sirener, människor och fåglar. jag ska slå upp ett glas billigt, 5-kronors rosévin och lyssna på transatlantique på repeat.

479 dagar.



(och ni som förmodligen hade tänkt ringa/maila min mamma angående om att jag ska dricka rosévin på morgonen; jag är 18 då och då får jag göra vad jag vill. voilá.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0