20.18

tisdag. en dag kvar borde jag klara mig. det borde gå med lite sol, lite dirty pretty things och lite förhoppningar om att min feta utväxt försvinner på fredag.

idag spelade vi volleyboll i trädgårdsföreningen och oh man, jag var en man. tyvärr fick jag värmeslag där jag gick i min tjocktröja och mjukisbyxor. men no way att jag går runt i sportbh eller linne och shorts. där går gränsen för mig. kände mig som ett handikapp så fort jag inte var i skuggan.

nu håller jag på att skriva klart min naturkunskapsuppsats. det är bara lite finslip, lite tålamod och en källförteckning som saknas. sen väntar 50 sidor i engelskaboken så snällt på mig. det blir att gå och duscha (som jag inte har hunnit göra än?!), måla om mina naglar, göra en stor kopp chaite och sätta mig och läsa. imorgon kan jag äntligen börja läsa mästaren och margarita.

ps. gossip girl avsnitt 25 är sevärt så jag vet inte vad. se det, vad ni än gör. "please, can you say it again? *laugh* "no, seriously, say it again!" "i love you" puss "i love you" puss "i love you". ja, det kom tårar. ds.

Kommentarer
Postat av: Josefine

tårar kom det. mkt tårar kom det!

2009-05-19 @ 21:37:38
URL: http://www.josefinew.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0