à chaque battement du coeur.

jag har blivit förtjust i yann tiersen. j'y suis jamais allé, är min favorit.

idag har jag lärt mig ungefär 40 franskaverb och skrivit på min naturkunskapsfördjupning om försurningar. inte särskilt kul, men saker som måste göras och inte går att strunta i. jag borde städa upp på mitt rum för det ligger kläder överallt och hårnålar över hela golvet, men just nu har jag varken lust eller tid till det.

idag fick jag reda på att patrick wolf och olle ljungström ska spela på way out west. det känns ganska fint och en ännu finare tanke är att jag kommer befinna mig där, i göteborg, i slottsskogen, mellan den 14-15 augusti. c'est trés magnifique.

imorgon kommer det bilder, och lite mer text.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0