dirty days.

torsdag. varför har det börjat bli så slappt i skolan och sen miljontals, eller iallafall tiotals inlämningar och prov? idag var det möte med skolledningen, fick försöka hålla mig för skratt flera gånger. inte så lätt när man har han david som är med i livet är en schlager's ljud i huvudet när han ropar; MONAH! det var kul, blev inte bättre med zmz från linnéa där det stod: monah! flera gånger. sånt är livet.

på historian satt jag och felicia i varsin skön fotölj på biblioteket och försökte läsa lite historia. jag har valt ämne nu iallafall, hur synen på jämställdheten i sverige har förändrats under 1900-talet. tyvärr hade vi annat att titta på, och framförallt prata om så det blev väl inte så mycket gjort precis. jag blev 23 kronor fattigare också genom att köpa en ramlösa utan smak. sånt är livet.

jag cyklade hem i regn. jag brukar tycka om regn, men man ska vara inomhus, och inte cykla med regnet piskandes i ansiktet och motvind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0