dream my days away.

jag önskar verkligen att jag hade en liten etta med balkong att inreda. den ska ligga i vasa och vara sådär mysig med högt till tak och ett gammalt trägolv. väggarna ska vara vita och som jag ska hänga a.w-konst på. och bilderna på henrik, annars är det inte riktigt jag som bor där. en stor och mjuk säng med många kuddar i och i skåpen ska det vara koppar och glas som man vill titta på och dricka ur varje gång man ser dem. eller ja, nästan iallafall.
KuddeVasCocktailglasTekopp
jag antar att min lägenhet kommer ha många olika perioder av färg. hade jag flyttat nu hade det blivit vitt, grönt och rosa. och det känns väl inte riktigt..mig? tyvärr är det 2,5 år kvar innan jag flyttar till göteborg.


Kommentarer
Postat av: malin

nämen gud! Det är som att läsa sin egna blogg! Du är min själsfrände... <33

2009-05-16 @ 09:13:00
URL: http://strawberrycupcake.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0