hold on to your dreams.

fredag är veckans bästa dag, lätt. idag hade jag två lektioner, sen kom linnéa till biblioteket och jag blev glada tjejen. hade inte träffat henne på två veckor så blev jätteglad. följde med henne till folkunga för somsagt; hon börjar i min klass till hösten. det kommer bli mer än nice och jag kommer äntligen ha någon som har min humor osv. kanon! sen trallade vi ner till tempo och satte oss på Stället. där lyssnade vi på håkan och arctic monkeys, skrattade åt dumma saker och pratade om siesta. det blir nog rätt bra, tror jag. det får vi hoppas på iallafall.

jag hoppas att vädret håller i sig två veckor till, det vore awsome! jag har tittat igenom pappas skivsamling och hittat många bra skivor. ikväll ska de lyssnas igenom, men nu ska jag läsa populärmusik från vittula. den är väldigt bra, men jag vill läsa ut den nu så jag kan börja med mästaren och margarita på "allvar". måste göra klart naturkunskapen och franskabrevet idag också, så att det är klart. jobbigt, men sånt är livet.

au revoir.

Kommentarer
Postat av: malin

oj herregud tack så mycket! Du är så himlans söt du!

2009-05-15 @ 22:40:49
URL: http://strawberrycupcake.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0