le vendredi.

fredag. på engelskalektionen såg vi en dokumentärfilm om usa som framställde usa som ett land där folk var medelklass, med duktiga studenter som gjorde cancertester på fritiden. det uppfattningen har jag inte fått om usa innan, men jag antar att det är vad man själv tycker som är det väsentliga.
elin, våran naturkunskapslärare ställde in naturkunskapslektionen så vi slutade halv tre. josefine och jag traskade ner till en otroligt exklusiv affär med dyr, belgisk choklad och sen cyklade jag hem på tolv minuter.

nu ska jag fördriva tiden genom att läsa populärmusik från vittula. jag gillar språket i boken,kanske för att det är ett väldigt beskrivande språk i boken som inte undangömmer någonting. sånt gillar jag.


(den otroligt exklusiva affären med dyr, belgisk choklad är tyvärr tempo.)

Kommentarer
Postat av: Josefine

MEN LISA, vår hemlighet juu . höh mer fancy låter det ju så!

2009-05-08 @ 17:00:59
URL: http://www.josefinew.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0