pas si sample.

att vakna av solen brukar vara ganska fint, men när man blir bländad av den så att man inte ser någonting, då är det inte lika fint egentligen. eller jo, kanske om man hade vaknat upp en sommardag och hört fiskmåsar och känt doften av saltvatten. tyvärr hade jag inte den turen idag.

nu ska jag åka och träna eftersom mamma tvingar mig. hon har lovat att betala en solning åt mig eftersom "du ser sjuk ut och du måste få lite färg". jaha. tyvärr har hon inte förstått hur det är att ha krav på sig. jag hatar när hon håller på och bestämmer över mig. jag kan väl få bestämma själv om jag vill träna eller inte?

idag: klistra in bilder i bdalbumet så att det blir klart någongång, skriva klart naturkunskapen och läsa lite mer ur populärmusik från vittula.

au revoir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0