saturday.

igår kom linnéa hit med pensionärskulor och ett glatt humör. vi åkte ut till rusta och maxi(<3) för att inhandla det ena och det andra till siesta. blev rätt pepp av att köpa filtar, plåster (man vet aldrig!!!), glas och våtservetter. och att solen sken hela tiden. sen åkte vi till berget och hade picknick med håkan hellström som peppningsmusik.

vi bakade vanilj och kanelbullar också, även det till siesta. hemmafrun kavlade på rätt bra. sen promenerade vi in till stan för att hämta tågbiljetterna men nej, då hade det stängt. sa grattis till felicia och sen åkte vi hem. yä.




(obsevera min pontus tjur-pose.)


Kommentarer
Postat av: pelle plutt

jag ser så jävla pepp ut. tänker leka musikal varje gång jag ser dig. du måste hänga på när jag börjar dansa och sjunga. ska lära dig mina moves.

2009-05-19 @ 10:52:10
URL: http://honeyiscool.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0