stockholm 26/5.

igår var vi i stockholm. det var varmt, svettigt och jobbigt. men det var också fint, roligt och bäst. på bussen tittade jag på g som i gemenskap i ipoden och var en mycket_glad_tjej över att jag förstod hur man la över filen. först: riksdagen där jag höll på att somna av trötthet och av värmen. jag hade gått samma rundvandring i nian så jag fick inte lära mig någonting nytt. men ja, lite coolt att se att alla viktiga beslut som tas, tas i ett rum som man tror är jättestort men som egentligen är jättelitet.

cosmonova. jag somnade. alldeles för sköna stolar helt enkelt. efter det åkte vi in till stan. jag såg ingen pawie, men två finfina linnen fick följa med mig hem. inte helt fel ändå.

sen såg vi vildanden och... jag såg han som spelade magnus i livet enligt rosa. lyckan var ENORM!!!!! helt skakig i hela kroppen woawoawoa. magnus<3. okej nu heter han faktiskt inte ens magnus, men christoffer är så fult. magnus är ballare. ball, ballare, ballast. magnus äger. han är punk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0