the more you ignore me, the closer i get.

idag har det regnat, regnat och regnat. regn är mysigt när man är inomhus, inte när man cyklar i det, och absolut INTE när det kommer en bil som kör en meter ifrån mig och skvätter upp vatten över hela mig. sånt trodde jag hände på film bara, men nehej, det ska såklart hända mig med.

efter skolan åkte jag och tränade med josefine. har somsagt ett litet "vad" med linnéa om att jag ska klara av att träna åtta gånger innan siesta. sju gånger kvar, peppt. åt nyss keso och damn vad gott det är att bara sitta och äta med sked.

nu ska jag göra en inpackning och sen väntar lite för mycket plugg för min del. hörs vid 21.

morrissey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0