upp på sociala, ner på systemet.

idag hade vi matte, håltimme, foto och idrott i rydsskogen. vi gick stavgång, jag och felicia. 2.5 kilometer i regn. regn är fint om man är inomhus.

jag fick finbesök. mirran kom på besök och vi skulle räkna matte. det gick rätt bra tills det började spåra ut och vi levde oss in i rollen som rullstolsbunden pensionär.

"det där glaset var mitt, nu fick du herpes!" /mirre aka amir the man.

imorgon har jag nationellt prov i matematik a. jag är ganska nervös, mamma har köpt en loka till mig. med smultronsmak, inte så tokigt va? sen ska jag vara stylist till mirre som gärna ville testa på stilen glamrock ett tag. jag tror jag är rätt person för det. det blir kul. jag hoppas att jag hittar en ny randig tröja för jag har bara marinblå/vitrandiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0