vad jag bryr mig om du, är att aldrig ge hjärtat rakt ut.

nationellt prov i matematik a. jag tror att jag blev godkänd iallafall. nästa lektion spenderades i solen med linnéa och andréa och varsin glass. daim, sandwich och nogger. jag tog mittenglassen.

eftermiddagen gjorde att jag fick ont i mina fötter. jag och mirre gick runt på stan och klagade över allting. vi tänker så pass lika att om en börjar på en mening så avslutar den andra meningen eftersom vi förstår varandra så bra. det är fint. vi pratade om livet och de problem som livet ger. mirran kom hem med en brun tröja och ett par vita skor. de skorna behöll hon på och promenerade hem i med solen i ögonen och mig vid sin sida. hon klagade över skoskav efter cirka fem meter, men jag antar att hon överlever. på vägen hem köpte jag tomat&mozarellabiffar någonting, och citronyoghurt.

nu lyssnar jag på håkan och känner vårkänslorna spridas i hjärtat. åh, håkan, det finns inga ord som någonsin kan beskriva hur bra du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0