vitt/grått/grönt hår.

Idag: Blev otroligt confused över att dygnkorten har gått upp till 110 kronor, det är sjukt mycket pengar, iallafall för mig. Tog mig till Motala, hade Mästaren & Margarita och lite Eldkvarn som sällskap. En liten Linnéa mötte mig och sen började vi färga håret hos Julia. Kewl jul. Linnéa blev sjukt snygg i håret, jag med egentligen fast just nu är det lite grönt och lite grått. Det fixar sig!

Nu: Göra klart naturkunskapen.
Ikväll: Hem till Mirran som är barnvakt åt Marcus(<3) för att hjälpa henne med håret (de blå och röda slingorna ska i!), sen ska jag spela sims.

Imorgon: Träna+sola+plugga+Skansros med Linnéa!


dagens siestaväder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0