07:58 i don't care what the people say

Godmorgon babezzzz
Sitter här och äter knäckebröd med avocado (hehe vet att du gillar det mathias), en kopp earl grey och nyponsoppa. Det är två plus ute och det är hemskt att jag måste cykla till skolan om en timme, men jag ska allt bita ihop. Minsann. Idag har jag bara två lektioner vilket är väldigt skönt, matte och geografi (?) tror jag. Sen ska jag träna jättehårt för att få tiden att gå. Efter det måste jag börja med min svenskauppsats som jag har lite panik över. Har fått väldigt dåliga provresultat på sistone så nu måste jag allt fixa mig ett mvg på den eftersom jag är bra på att skriva. Yes. Då har ni fått mitt schema för dagen. Tråkig dag med andra ord. Det enda som är bra är att det är Andra Avenyn idag. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0