10:21 måndag morgon

godmorgon

Idag sjöng jag för pappa minsann, han vaknade iallafall, kanske inte är så konstigt när man sjunger med ens fulaste morgonröst hahah. Ayah, åt tårta till frukost vilket var rätt gött. Sen somnade jag om och vaknade lite över nio, började fixa mig och städa mitt rum så var klar fem i tio med allting. Bra va?

Ska cykla iväg till skolan vid halv ett någonting och jobba effektivt med temat. Skulle gärna vilja strunta i den lektionen, men mamma har lovat att betala flygresan till Mathias (ja visst är det sjukt att jag måste flyga till honom?) om jag inte skolkar. Så ja, det är väl bara att bita ihop! Har ju även ett jobb att sköta vid halv fem så kan likagärna åka in till skolan innan.


Kommentarer
Postat av: Mirre

Jag måste bara säga att det KLIAR I FINGRARNA varje gång du skriver "ayah". AMIR?!!

2009-11-16 @ 15:19:32
URL: http://bajskvinnan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0