14:04

Hej mina kära bloggläsare hehe.

Har inte kunnat uppdatera på någon dag eftersom vi har så sjukt mycket i skolan. Blev iallafall klar med den där hemska svenskauppsatsen sent igår kväll, och jag kan ju inte säga annat än att det var tur att jag skrev mitt logginlägg i söndags.

Dagen i övrigt har varit bra, kort och effektiv he-he-he. På franskan hade vi vikarie, jag och Felizzle jobbade väldigt effektivt hela tiden och sa knappt ett ljud till varandra. Eller..njae. Kul var det iallafall!!!! Sen tror jag att jag kan det mesta i matten och är riktigt glad över att jag flyttade fram mitt prov en vecka.

Nu ser jag på Oskyldigt dömd, lite synd att det är sista avsnittet..Ikväll är det mammas pojkar, WIHO.

Ska avsluta detta inlägg med en tråkig lista på allt jag har att göra innan nästa fredag;
loggbok
temaarbetet
matteprov
franskaprov
engelskatexter + frågor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0