14:47 finfin helg

I fredags hämtade jag Mathias på stationen och det var kul och roligt; en av de bästa helgerna på länge faktiskt! Vi har lagat mat, tittat på Ensam mamma söker (jaaaaaa helena och oscar!!!! och lasse och ulrika!!!!!! ja jag blev jätteglad) och gått promenader. Vi såg Män som hatar kvinnor också, den var hemsk men vi spolade över det hemskaste (haha) så jag tyckte den var ganska bra fucktiskt.

Nu sitter jag och tänker på att det är tre hela veckor kvar tills vi ses igen. 21 dagar. Alldeles för lång tid. Jag har världens finaste pojkvän, bara så ni vet.<3

Idag ska jag jobba efter skolan (HEMSKT) och sen blir det att skriva loggbok(har mycket inspiration) och skriva mitt svenskaarbete. Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0