16:30 höstens första snö

Idag kom den första snön. Jag vet inte riktigt om det är läge att skratta eller gråta. Vår och sommar är ju faktiskt bland det bästa som finns. Koftväder. Koftväder=kofta, solglasögon, tygskor=perfekt väder. Annars har dagen verkligen rullat på väldigt bra idag, än så länge. Jag lämnade in mina tre uppsatser på franskan vilket uppskattades av Annica väldigt MYCKET. Sen kunde jag även ha en konversation med henne på franska vilket jag verkligen inte trodde att jag kunde. Appråpå franska så har vi lite planer.........Mer om det när det är klart minsann! Hursomhelst; Efter en lektion tycker jag att hon har tagit sig, hon gjorde en utvärdering och verkade inte alls lika stressad och hetsig som hon brukar vara. Fortsätter det såhär kaaanske jag fortsätter med franskan, det skulle faktiskt inte vara helt fel!

Efter skolan fick jag minsann cykla hem i all snö som flög mig upp i ansiktet. Nu dricker jag te och ska försöka hitta någonting att skriva om i loggboken. Klockan åtta ska jag vara klar, det är liksom deadlinetiden. Punkigt värre. Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Annica

Jättebra jobbat Lisa!



Hälsningar

Annica

2009-11-05 @ 12:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0