16:50 äntligen, äntligen hemma.

En sjukt jobbig och tråkig skoldag (ja, jag klagar), men jag orkar inte med allt plugg som är. Lyckligtvis är matteprovet framskjutet 1,5 vecka vilket är awsome, men jag har ett loggboksinlägg som ska vara inne på fredag, och eftersom jag inte tänker plugga då måste jag vara klar senast torsdag. Sen är det lite engelskaglosor, verb och lite annat "kul". Nej, ge mig mer lov :(.

Tränade länge idag efter skolan, kom hem för ungefär 20 minuter sen och har ätit kall lax som blev över sen igår. Inga kolhydrater, massor med fett och proteiner. Gott och nyttigt. P-U-N-K. Nu tittar jag på Cirkus Möller som avkoppling innan jag ska ta mig an den där jädrans loggboken. Hejdå.

ps. tror jag håller på att bli sjuk. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0