17:10 qui qua vu Coco

Okej okej okej. Yo städerskan här. Jag har städat i över två timmar och jag hoppas inte det finns hemska dammråttor, fettfläckar, fula handdukar och sånt där nu. Av mig får det godkänt iallafall!

Idag har det varit en BRA dag förutom mina ungefär fem klädbyten imorse som resulterade i kläder över hela golvet. Skolan gick bra också, jag förstod nästan allting på franskan och tycker inte alls att jag känner den där pressen på en som det var förut utan nu vågar man chansa lite mer. Bra bra. Ska tydligen börja med något mattema med som verkar kul. Efter det hade vi matte och jag och Maria löste alla uppgifter. YES. På spinten hittade vi även väldigt mycket fakta, eller ja, helt okej mycket iallafall!

Efter skolan åkte jag till musikskolan och jag kan väl säga att det börjar märkas att jag inte övar längre..Nog om det, hann gå på stan en snabbis och köpa lite bra-att-ha-saker. Sen cyklade jag hem i snö/regnstormen. Kanon.

Ikväll ska jag minsann åka och handla med mammi. Min stora passion är att storhandla, eller okej, passion är väl att ta i men jag tycker det är väldigt kul iallafall. Sen är det Mammas pojkar. En av veckans höjdpunkter.

EN TILL SAK ATT ERKÄNNA; Jag är nervös inför Ensam mamma söker-finalen. Herregud. Kan inte tänka mer på det nu. Helena spelar det ingen roll vem hon väljer, Ulrika måste välja Lasse och Madelene måste välja Martin. Då vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0